Rakkaus on vakava mielisairaus. - Platon

Eli, mä olin taas eilen todella saamaton...Oikein hävettää, en sitten mennyt steppiinkään, pahapahapaha. Meninpäs sitten kahville ihmisen kanssa kenet oon tuntenut vasta n.18 vuotta. Eli totta puhuen se, että steppi jäi väliin, ni ei haittaa, sinne pääsee taas ensviikolla. Ystävyys ja ystävät ja läheiset ihmiset on mulle tärkeitä, tosi tosi tärkeitä. Rakastan teitä kaikkia <3

Munha piti eilen ottaa punkkuu yhden ystävän kanssa, en sitten ottanut, koska se tapahtuu tänään. Miks musta tuntuu että kaikki mitä sovin tai suunnittelen niin kaikki tapahtuu 24 tuntii myöhemmin?! Tosi outoo...

Ehkäpä mä oon liian ajoissa nykyään aina ja kaikkialla, no en kyl ees oo, mut sopiihan sitä toivoo ja kuvitella itttestään kaikkee kivaa ja jännää. Paitsi että mähän oon kiva ja jännä ;)

Mä olin tänään töissä ukkon firmalla, töitten jälkeen ukko vei mut ja mun veljen pizzalle ja pizzan jälkeen ukko osti mulle kengät, ahhhh popot. Ja mikä parasta, mekassa oli tarjous 2 yhden hinnalla, mä sain kahdet kengät. Ihan kun ois joulu mulla ollut tänään, niin joo, mulla on nyt sitten tosiaan kahdet samanlaiset pohjepituset saapikkaat, mut eriväriset, hiihii.

Kamala väsymys vaivaa, raskas viikko takana, en nyt ihan heti osaa sanoo et mikä on ollut niin kovin raskasta, että pienen pieni Carita on ihan väsyväsy...Onneks ostin EDin, tai ostin ja ostin, ukko sen makso...Mullahan nyt ei koskaan täsä vaihees kuuta oo kun koiperhosii kukkarossa.

Yritän nostattaa omaa lauantaimielialaani popittamalla täysillä, tai no täysillä ja täysillä, mä en osaa huudattaa musiikkivehkeitä, vaikka ymmärtääkseni näistä mun kaiuttimista lähtis paljonkin enemmän ääntä. Mutta soitan mä kovalla, ainakin omasta mielestäni...

Huomenna mä nukun piiiiiiiiitkääääääääään.

Mä alan nyt hiljalleen ootella niitä mun vieraita, niitä on nyt sitten tulossa enemmänkin ystävä, sen mies ja kaks kaveria. Mutta hei hyvää illanjatkoo kaikille tasapuolisesti paitsi kaikille niille ketkä on mun mielestä ihan tyhmii, :P (eli tyhmii terveisii ei voi mennä kellekään, koska mä en tunne tyhmiä ihmisiä)