"Hyvät ystävät ovat kuin rintaliivit. Vaikea löytää mutta ne tukevat ja ovat aina sydäntä lähellä."

Mitäköhän tyhmää tänään kirjottais? Kaikki ylös vaan, mitä mieleen tuleekin...En saanut viime yönä oikein unta, voisin olla nukkumassa vieläkin, mutta kun en ole. Ikävä kyllä. Mulla ei oo ees yhtään nälkä tänään. Ihmettelen kovin, mä oon viime aikoina ollu vain ja ainoostaan koko ajan nälkäinen. Niin joo, ja kun eilen satuin mainitsemaan näistä lisääntyneistä ystävistä, niin enkö sitten heti kuullu jo taas uutisia lisää sikiävistä ihmisistä...Tottakai olen todella iloinen kun toisetkin on onnellisia, mutta kun mäkin haluan olla samalla tavalla onnellinen.

Mutta siis mähän olen onnellinen, omalla tavallani koko ajan, mutta olis kivaa olla koko ajan vähän onnellisempi. Mä voisin nyt oikeasti tehdä ees hetken näitä hommia mitä mun kuuluu tehdä ja jatkaa vaikka kotona.

Mä oon tänään vähän pahapäinen, kuuluisa pms vyöryy taas päälle ja sarvet on tainnu jo kasvaa muutaman sentin...