"Miks emme yhdessä kulkea vois? Jos murtuisi toinen, toinen tukena ois!"

muhun sattuu, päähän sattuu, ja on kylmä ja miksei noi terveyskeskuksen kusipäät voi jo soittaa että  millon saisin ajan, arh ja murh...Kun ei oo nälkä ja mulla on kurjaa, mä kyl tahtoisin syödä, mutta kun tökkii, buhuu.

Ja miks mä oon kerta kerran jälkeen niin pölö, että en muista ikinä laittaa mun terveysaseman numeroo ylös...
Nytkin oli tossa puoltuntii taapäin niin mielenkiintosta numeron metsästystä netin ihmemaassa että aijjai kivakivaa...
No okei, mä vaan googletin sanoilla mäntymäki terveyskeskus ja turku. Ja  joo heti löyty numero, soitin siihen ja sitten täti vastas, no perkele, se oli vaan vaihde ja tää täti siellä langoilla oli kaikkee muuta kuin kauheen ystävällinen, kerto se mulle sentään oikeen numeron, taas soittoo ja tällä kertaa kuuntelin sen pirun höpölöpö-jaadajaada-diipadaapa-soitamme sinulle tunnin sisällä sepustuksen...
tais mennä vaan 20 minuuttii kun se samainen ei niin mukava täti soitti mulle henk koht ja kyseli mun "kuulumiset" ja sanoi että mulla on aika 10.15. \o/ juhuu...

Ja vittu mä oon jäässä. Ja kuumemittarikin rikki. Kämpän mittari näyttäis +23 ja risat, ja carita poloisella on vaan kylmä. Määääää ooon kippee.
Kipeenä olo on muuten ihan jees, jops on vaan kuumetta.
Tällä hetkellä kuumeesta en tiä, se on varma että illalla sitä oli jonku helvetin oksetuksen kera jonkun verran. Nyt on helvetin kylmä ja pää särkee takavasemmalta ja mä istun tässä tuolilla jossai helvetin orava-sammakkoasennos ettei ois nii kauheen kylmä kun mulla nyt on...

Ottaako kukaan musta just tänään mitään selvää?

Niin ja joo muuten, juoruanpa nyt sitten ittestäni ja omasta pikkuruisesta onnentunteestani =)

And so the story goes... Olin pari viikkoo sit laivalla ja siellä törmäsin kivaan poikaan/mieheen(se on mua vanhempi joten mies...)
Tanssittiin aika kauan ja jep, niin kävi että roudasin itseni josai vaiheessa yötä omaan hyttiin...Maissa ehdein jo hehkutella että mulla oli elämäni eka yhen yön juttu oikeesti.
Viime viikolla tää Laivahurmuri otti yhteyttä ja oli halukas näkemään ja tottakai kun kyse on musta, niin jänistin niin helvetisti ja peruin viimetipassa, joo kyllä näin tein...Ja tein sen toistamiseen perjantainakin... Lauantaina en sitten perunut vaan itse tälle henkilölle soitin ja kerroin että kun pelottaa. Sovittiin että nähdään ja sanoin että jos nyt perun niin mörökölli mut vieköön, en perunut.
Muuta mun ei varmaankaa tarvi sanoo kun että ensin mua jännitti ihan hirveesti, mutta kun kyseinen ihminen ei ollutkaan pelottava, niin meillä oli oikeesti tosi kivaa. katottii leffaa, josta en viinin takia muista kuin sinisen lohikäärmeenmunan, lohikäärmeen, pääosan esittäjän nimi oli eragon, lohikäärmeen nimi oli (kai) saphira ja leffan nimi oli eragon, että näin...

Joo oli hyvä leffa...

Ja kuten tuolla aiemmin sanoin josai kirjotuksessani että jos nyt meen sanomaan että en etsi miestä, niin sehän juoksee mua päin saman tien...

no en ees sanonu sitä ja nyt mulla oli oikeet treffit oikeesti kivan ihmisen kans.

Mä jatkan nyt sairasteluani, tää päänsärky ei oo paras kaveri koneella istumiselle, oli vaan pakko kirjottaa kun en oo moneen päivään saanu mitää aikaseks.

Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä lopettaa, meen hetkeks peiton alle ja lähen tohtorille, moikkamoik.