Papa Hemingwayn elämänohje:
1) Älä leiki puukoilla.
2) Älä paini karhujen kanssa.
3) Tee aina selvin päin se, minkä juovuksissa lupasit.

Hei vaan ja huomenta kaikille tasapuolisesti myös tänään!

Mä olen tosi hyvällä tuulella, ystävä ois tulossa tänään viettämään aikaa mun luo. Otetaan punkkuu ja puhutaan paskaa ja ollaan hyviä ihmisiä...

En muuten menny eilen pilatekseen, paha minä. Menin melkein naapuriin syömään ranui ja pihvii. Ja oli oikeesti niin kiva ilta, että ei edes oikeesti tullu morkkiksii tosta pilateksen poisjättämisestä. Naurettiin ja naurettiin ja imitoitiin Pablo Franciscoo ja sen juttui. Ihan huippuesiintyjä, paras.

Heräsin muuten yöllä, kun olin unissaan paininu peiton kanssa ja peitto oli sitten päätyny lattialle, ja oli helevetin kylmä. Paleli vielä sillonki kun nousin aamulla sängystä. Ja kun oli niin pirun vilu, niin aamupuurokaan ei oikein maistunu. Perkele, jos nyt jonkun vilustumisen laittaa päälle. Mä muuten alotan taas tän sporttivaahtoilun. Tänään on sit Steppäivä ja sinne mun on vaan pakko mennä, koska se on mun hikijumppa ja sitä vaan ei passaa jättää väliin.

Olin eilen ukkon kaa kaupassa, ja jee, sain uuden silmänympärysvoiteen ja nassuvoiteen. Kyllä taas kelpaa läästii naamaa :) Ja kyllä, kaapissa on taas ruokaa... Ja viime viikonlopulta mulla on kaapissa laivalta tuotui lonkeroita...Ja koska tänään tosiaan on toi steppi, niin tänään on myöskin mun saunapäivä, elikkä saunassa otan sitten lonkeroooooooo.

Mulla on suhteellisen mukavan normaali elämänvaihe menossa. Ihan kaikki asiat ei tunnu olevan puissa, paitsi että mun omat vanhemmat tuntuu olevan sitä mieltä, että jonkin on pakko olla vinossa. Mikäköhän siinä oikeasti on, että kun itse on sitä mieltä, että eihän tää eläminen nyt nii kamalaa ookkaan, nii joku, aina joku on yhtäkkiä sitä mieltä, että juuri sinun elämässäsi on pakko olla jotain pielessä...

Mä oon ollu nyt kohta puoli vuotta sinkkuna ja oikeestaan oon ollu aika tyytyväinen, vaikka joo joo, tottakai sitä kaipaa että vierellä ois joku jonka kanssa jakaa tätä perusarkee, mutta kuten olen omalle äidillenikin todennut: Aina kun olen ollut sinkkuna, niin olen ollut hurjan "onnellinen" ja tyytyväinen elämääni, vaikkakin olen tajunnut tämän aina sen jälkeen kun joku mies on jollain tapaa onnistunut sotkemaan tämän ihanuuden...

Ja oikeesti, mä tiedän tämän, jos nyt menen ja vannon että en etsi ketään, niinkun en oikeastaan etsikään, niin menee viikko ja taas yksi mahdollinen mr.TheOne juoksee mun elämään ja sekottaa kaikki mun omat kuviot...

Että näin tänään :)