\"Iällä ei ole merkitystä ellei satu olemaan juusto\"

Toi vaan nauratti mua kun osui silmään...

Torstai on toivoa täynnä...Tänään on pilatespäivä.<3 Mä suosittelen kaikille lämpimästi. Varsinkin kaikille ketkä ei liikkumisesta pahemmin lämpene. Ja varsinkin kaikille niille, jotka ei halua hikee pintaan ja ei varsinkaan halua hengästyä. Pilatesissa tehdään kaikki liikkeet oman hengityksen tahtiin ja se kaikki on i-ha-naa. ja se kaikki tuntuu vaan ki-val-ta.

Mä huomasin just äsken että mulla on aivan sairas nälkä, mä alan vakavasti epäillä lapamatoo tai jotain muuta loista, koska mä oikeasti syön hyvin ja paljon ja plaa plaa plaa, ja koska ruokatunnillakin mulla oli aika annos ja nyt tuskin kolmee tuntii myöhemmin, mun pötsi vaatii lisää täytettä suhteelisen hurjien äänitehosteiden kera...Voi vatsalaukku...

Jos vielä parikymmentä minsaa sais kulutettuu täsä koneella ja sitten ko-tiin...Vois vaikka kävellä kotiin, kun kerran eilenkin kävelin.Se oli kyl kivaa, eikä siinä menny ees kauaa. Aamubussimatkasta en oo kyl luopumassa...