On vaikea olla nöyrä, kun on niin mahdottoman hyvä.

Itserakkaus on ihana asia. Ellei kukaan mua rakasta niin ainakin minä itse :)
Keitteln parhaillaan perunoita ja porkkanoita ittelleni. Huomenna olis paluu arkeen ja työharjoitteluun...Olotila on kaikkee muuta kuin terve, pientä lämpöö nostanu taas, ei hyvä ei...

Kuuntelen Marilyn Mansonin versioo Madonnan Like a virginistä...Kuulostaa siltä että tässä biisissä se neitsyys parhaillaan lähtee hurjasta voihkinnasta päätellen :D huh huh...

Mua alko tosissaan harmittaa tänään, kun olin sillä tuulella että en pue vaatteita, niin sitten yks ainoa ihminen tulee hakemaan unohtuneita tavaroitaan ja mun piti sit ihan säädyllisyyden nimissä pukee... ihan tyhmää

mulla on tänään leffahetki tosa josai välissä ehkäpä jo syömisen jälkeen, tosin kylläkin itseni kanssa, mutta ei niin välii. Mä oon tässä kipeenä ollessa muutenkin viettäny "laatuaikaa" itseni kanssa kauhee leka otsassa, kun on vaan niin TYLSÄÄ, kun ei voi oikein mitään tehdä ja nytkin alkaa pahasti näyttää siltä, että mä oon huomenna taas varaamassa aikaa terveyskeksukseen...ARGH.

ärst ärst...

niin ja nyt sit tosiaan oon ollu vaatteet päällä, vaikkei pitänykkää. hö.
mä en nyt jaksa kirjotella tänään enempää, mä oon ollu koneella niin monta tuntii tänään jo muutenkin että mut pitäis ruoskii...virn...

palaillaan.