"Nainen haluaa tulla rakastetuksi ilman perusteita, ilman järkisyitä, ei siksi että hän on kaunis tai hyvä tai hyvän kasvatuksen saanut tai viehättävä tai henkevä, vaan siksi että hän on. Kaikki erittely vaikuttaa hänestä vähennykseltä, vaikuttaa hänen persoonallisuutensa alistamiselta johonkin, mikä sitä hallitsee ja rajoittaa."

Tämä pätkä oli V.A.Koskenniemen Vaeltavasta viisaudesta, osiosta nimeltä naiset.

Ja koska mä olen kaikkea muuta kuin järjestelmällinen, niin saatan laittaa tänne ennen omia kirjotuksiani millon mitäkin.
Jos näen jossain jonku kivan jutun mikä mun mielestä tänne sopii ja vaikkei sopiskaan, mut jos siitä tykkään, niin täältä se mahdollisesti sitten löytyy.

Mun varmasti pitäs jo nukkua, mutta tässä koneella mä vaan kökötän.
Kissat on vallannu sängyn, mun kissat, mun elämäni halogeenivaloläiskät.

Mä söin äsken yönälkääni tollasii miniminikarjalanpiirakannäkösii jotain...
Oli sen verran hyviä, että nälkä kasvoi syödessä, joten taidan niitä syödä vielä toiset 5 kpl...

Mä en taida turhaan pelätä verisuonitautei tai mitä nyt sitte ovatkaan... Näihin mun piirakoihin tais pikkasen tota oivariinii tulla liikaa, otin mikrosta pois ja näyttää että rasvatsunami iski mikrossa...

Mä en nyt just keksi mitään lisättävää, joten näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan lähetyksen tältä erää, siirryn keittiöön lukemaan narniaa ja miettimään että miksei se uni tule.