Juuri kun aloin tottua eiliseen tulikin tämä päivä.
ton Lauseen olis voinu kirjottaa ennen kuin kaikki tapahtus...
ja nyt tässä kun mietin niin eihän mulla oo ees päivämääriä missää ylhäällä, oonkohan mä nainen ollenkaan, kun eiks ämmät aina hoida nää päivämääräasiat ylös muistiin jonnekin miljoonaan eri muistikirjaan ettei sit varmasti unohdu?! eikse näin vähä oo?
no koska mä oon näemmä muuttunu antinaiseksi, niin jatkan valitsemallani tiellä ja kertoilen sitten vaan niitä näitä...
Elikkä, krhm...kyseessä on exäni noin 4-5 vuoden takaa, ja miksi suhde sillon loppui johtui siitä että mun pää ei ollu ihan ookoo ja hän oli ehkä hieman liian innokas, tähän tulokseen me tultiin itse kun juteltiin aiheesta.
Mutta se mikä tästä nyt tekee hienoa, on se että kyseinen ihminen on seissy mun edessä koko tän 4-5 vuotta, mitä ei yhdessä olla oltu, koska me ollaan oltu ystäviä/kavereita, läheisiä aina. Ja mä oon ollu omilla tahoillani aina sen jonkun mister väärän kanssa...
mutta mutta... mä huomaan itekin että puhun kyseisestä kullastani eri tavalla kuin muista miehistä ikinä, ei oo alkuhuumaa, mikä on mun ja murun mielestä vaan hyvä homma, me käytiin se alkuH läpi jo sillon vuonna nakki ja sakset, nyt voidaan vaan olla toistemme kaa, voidaan olla omin kavereittemme kaa, voidaan olla yötä samassa paikassa, jos huvittaa, kummallakin kun tuo oma koti on ja on vaan niin helvetin ihanaa, että kummallakin on oma elämä. Mun elämä on nyt onnea.
Ja olen siitä sairrraan tyytyväinen.

kiitän ja kumarran tältä erää, mä meen nyt syömään aamupalaa.

P.S mä oon muuten taas saikkarilla, jotai kurkkukipuu se pitelee mutta angiinaa se ei oo...mä ooon kyl tämmönen tän vuoden huippusairastelija ;)