kerpele...

Mä en oo ihan varma miks just tänään mä oon vaan kerpele-tuulella...

En oo pahalla päällä, muutta tuntuu, että tökkii tökkii ja tökkii... Koulussa istun tunnilla ja kirjotan blogii, koska meille taitaa tuntia pitää joku joka on kirjastontäti nimellä täällä kertomassa meille tiedonhausta... Mulla on jotenkin sellainen olo että ellen mä nyt jo 25 vuotiaana osaa käydä kirjastossa, enkä hakee tietoa niin ois paree olla sit koskaan osaamatta, mutta koska kaikki nämä perustaidot ovat jo hallussa niin näen paremmaksi tehdä jotain ihan muuta kuin kuunnella X)...

Toi tätihän saarnaa kun pappi

Tänään olis keksittävä tekemistä kolmeks tunniks, koska olis tavallista pidempi ns. hypäri...

mä oon ihan kypsänä täällä, tunnin päästä olis ruokailu, sitä odotellessa siis jatkuu tämäkin tunti. Ainakin ne on oikeesti tarkkana nykyään noista poissaoloista täällä koulussa, olis tarkkana opetuksen tasosta myös...

mua väsyttää en jaksa ja marisen koko ajan kaikesta turhasta, palailemme kun jaksan kirjotella taas, yritän kirjottaa useemmin kuin kerran kuussa tai harvemmin...

hei vaan hei hei.